Με αφορμή την Παγκόσμια ημέρα κατά του σχολικού εκφοβισμού που γιορτάζεται στις 6 Μαρτίου, τα τμήματα της Γ τάξης του σχολείου μας πραγματοποίησαν ενδιαφέρουσες κοινές δράσεις με σκοπό την ευαισθητοποίηση των μαθητών και την τόνωση της συνεργατικής, ομαδικής, δημιουργικής έκφρασης!
– έγινε ανάγνωση των παραμυθιών «τα μπαλόνια της Φιλίας» και μοιραστήκαμε σκέψεις για το θέμα του σχ.εκφοβισμού.
– οι μαθητές έφτιαξαν μπαλονομηνύματα με συνθήματα υπέρ της φιλίας και σχετικές αφίσες.
-δώρησαν μεταξύ τους το βραβείο της φιλίας.
Τελικό σύνθημά μας: ΝΑΙ ΣΤΗ ΦΙΛΙΑ -ΟΧΙ ΣΤΗ ΒΙΑ!!
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |















